*blåsa bort damm*

Publicerat: 2011/02/20 i Mitt dagliga liv.

Här har jag inte varit på några veckor,månader kanske tillochmed, kännde bara för att slänga upp ett blogginlägg, idag så är där lite på schemat, det händer inget speciellt på dagen dock, blir nog bara sitta & nörda vid datorn, har inte gjort det på länge nu känns det som, sen vid 5,6 ikväll så ska jag och frugan till Ramlösa och äta med Mamma & Pappa för dom drar ju till Thailand på Måndag i 3 veckor, vilka svin, så vi ska äta en taco gratäng och snacka lite skit, sen så ska vi ju passa djuret medans dom är borta, så vi ska ta bilen tillbaka och ha med alla Nisses grejjer så han inte får hemlängtan, kommer bli great!

 

Så när jag kommer hem måste jag sätta mig med lite produktionsteknik, dock är jag redan färdig med alla mina uppgifter, men måste plugga lite innan genomgången inför provet imorgon, så man hänger med i svängarna helt enkelt, inte den bästa söndag kvällen kanske, men de ska nog bli fint endå!

Lämna en kommentar