Jul

Publicerat: 2010/12/26 i Mitt dagliga liv.

Ja, nu är Julen förbi, det har varit väldigt mycket Jul mat, väldigt mycket Jul snaps och väldigt mycket presenter, somsagt så gillar jag ju inte julen så mycket men det fick väl gå detta året också, hade en trevlig Julafton nere hos mina föräldrar i Ramlösa där vi var från kl 11 på morgonen till kl 8 på kvällen, först kom släkten på morgonen och vi fikade och åt massa julgodis och annat onyttigt, massa god glögg och trevligt sällskap

kl halv 3 kom mormor och morfar så drack vi lite mer glögg och fikade ännu mer, såg Kalle Anka och hans vänner, sedan gav vi oss på julbordet, väldigt god jul mat, mätta och belåtna blev det present öppning där jag fick en massa saker jag ville ha och kommer ha nytta utav.

på Juldagen så begav vi oss till våra kära vänner nere på Miatorp och festade röven av oss helt enkelt, det blev alldeles för mycket att dricka somvanligt och jag kunde inte följa med ut för jag var för full, så det fick bli en taxi hem, och jag deckade stenhårt efter lite fylle julmat, bättre blir det inte.

Idag så ska vi till Sandys farmor på lite mat och trevligt sällskap, som tur är det inte julmat, det står en upp i halsen känner jag, så kanske det blir en liten present, det vet man aldrig, så ska vi ge oss till banken och sätta in lite pengar, hoppas slussen är öppen på SEB bara.

Lämna en kommentar